vrijdag 1 mei 2015

Queen for a day


Kan nog net hè? Op de dag vd arbeid.
Tenslotte heb ik genoeg arbeid verzet voor Koningsdag. Zelden zo'n moeizame aanloop gehad.
Door onze verbouwingsplannen en de oorspronkelijk slechte weersvoorspelling twijfelde ik heel lang òf ik dit jaar wel ging bakken.
Jammer genoeg moest ik toevallig ook nog de zaterdag vt voren werken, weer een potentiële bakdag exit.
Toen echter steeds meer mensen gingen informeren of ik ging staan en iemand zelfs aanbood mijn eventuele restanten op te kopen, ging ik overstag.
Zaterdagavond en de godganse zondag heb ik mij dol gebakken (normaal 3 dagen).
Niet alles ging v een leien dakje en de laatste cake (01.15 uur zondagnacht) brak bij het omdraaien zelfs helemaal open.
Gauw weer in de vorm geduwd en snel naar bed voor een korte nachtrust (tot 06.00 uur)



Gelukkig had ik de toezegging voor en geweldig plekje, groot genoeg voor taart en rommel! (wel met vreselijk house muziek)
Het bleek een dag met prima weer te zijn, beetje fris, maar met een vrolijk zonnetje.
Dit bracht veel mensen op de been. Ik begon met alleen maar rommel, maar rond 10.00 uur vroegen mensen naar taart en toen ging het los!
Ik kreeg niet eens tijd om mijn stalletje leuk in te richten, alles werd onder mijn handen weg verkocht. Af en toe stond er zelfs een rij!
Om 13.00 was alles op. Zeker 150 stukjes taart en cake!
En iedereen vond het heerlijk, dagen later kreeg ik nog complimenten.

lief hè, helemaal opgaan in je spel

Omdat het nog steeds erg druk was en ik nog genoeg rommeltjes had ben ik lekker blijven staan. Dat was een goede beslissing, nog goede zaken gedaan.
Eind vd middag toch maar eens mijn tentje opgebroken en thuis lekker met de beentjes omhoog in het zonnetje uitgebuikt.
Vermoeiend hoor zo'n Koningsdag.
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten