zondag 9 maart 2014

Lekker hapje.....

 


Wat was het een mooi weer dit weekend, bijna 20C, de warmste 9 maart ooit gemeten (sinds het bijgehouden wordt) !!!!
Heerlijk, ik heb lekker in het zonnetje zitten lezen en luieren.
Antal begon zijn 'moestuintje' (1m²) zomerklaar te maken, onkruid wieden, omharken etc.
Goed voorbeeld doet natuurlijk goed volgen, dus ik ging ook maar aan de slag. Nu de planten nog klein zijn kun je overal goed bij en met dit mooie zachte weer schiet het onkruid uit de grond.
We hadden Blackie in de ren gezet, lekker op het gras.
Toen we klaar waren met wieden hebben we hem een portie onkruid gegeven, voor hem een lekker hapje. Hij blij, wij blij!
 (en no waste)

Heel ander onderwerp, maar er zijn weer een paar leuke programma's op de tv
die ik probeer te volgen.

- Hairy Bikers Asian Adventures, 2 ruige koks toeren op de motor door Azië. BBC donderdags, BBC 2 21.00 uur
- Michel Roux's service, ongeschoolde jongeren worden opgeleid tot ober/kelner met grote nadruk op ontwikkeling van servicegevoel. BBC2, deel 5 13.10, deel 6 14.10
-James Martin Home Comforts, in zijn eigen huis kookt de kok v Saturday Kitchen comfortfood. zaterdags, BBC 2, 12.30
-Mary Berry Cooks, de grand lady van British bake off ook vanuit haar eigen huis.
maandags, BBC 2 21.30 uur

en nog héél iets anders:

- Great British Sewing Bee, enthousiaste huisnaaisters krijgen hele gevarieerde opdrachten in deze leuke competitie. Vorig jaar groot succes!
dinsdags, BBC 2 21.00 uur

Je ziet, ik heb nauwelijks tijd om in de zon te zitten!!!!



********************  Nagekomen bericht, en natuurlijk niet te vergeten de 10e editie van Great British Masterchef, BBC1, meerdere dagen, 22.00 uur (wintertijd)
Met dan aan Annelies

3 opmerkingen:

  1. En sinds gisteren: nieuw seizoen van Masterchef voor amateurs op BBC1! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, dank voor je reminder. Gisteravond het laatste staartje kunnen kijken, vanaf nu zitten we weer paraat! (hoewel ik Australian bijna leuker vind).

      Verwijderen
    2. Annelies, omdat ik geen wordpress-account heb kan ik geen reactie plaatsen op jouw blog Je bladerdeeg ziet er erg goed uit, wil ik ook al heel lang maar dacht dat het niets ging worden zonder toerboter (niet te krijgen voor particulieren in NL). 'k ga het binnenkort eens proberen!

      Verwijderen